星期四, 5月 12, 2011

[金寶食譜]黃金粒粒香 - 高速完成特別食譜



通少好介紹: 黃竹金粒粒香 - 高速完成特別食譜

這是我為金寶湯創作的第二個食譜食譜, 今次主題要是高速完成, 他們要求我創作一個可以於15-20分鐘就能完成的食譜, 對我來這個大懶人, 當然沒有任何問題啦,
呵呵

高速完成, 選的材料一定要易熟, 不需要醃, 切好炒好就吃得就最好, 但我絕對唔會叫大家用腸仔或午餐肉的,
因為太肥, 鹽份又高, 這麼唔健康, 少吃為妙

我特別推薦大家用竹輪或香港人叫的獅子狗卷, 它是用魚肉和蛋白再燒製而成, 無論卡路里, 脂肪, 鹽份都很低, 味道又好, 絕對識合懂得注意健康的你呢
8

(圖中左面的就是竹輪)

而製作亦很簡單, 只需用少少時間將材料切好炒香, 再加上金寶的黃金粟米湯及牛油作汁料, 15分鐘內必定完成,
又香味道又好, 大家一定會好喜歡的

如果大家有任何問題或意見, 都歡迎你留言, 好的留言更有機會轉載到金寶公司的主頁呢
以後大家除了於blog及facebook可以找到我外,
也可以去看看我的微博, 我的微博網址是是:http://t.sina.com.cn/tonynkaren



食譜詳細做法:
http://www.campbellskitchen.com.hk/recipes/?lang=zh&ingredient=&product=&application=50&utm_source=blogger&utm_medium=tony_karen_wk_2&utm_campaign=wave3_simple_dish


  Copyright © 通之廚房. All rights reserved.

5 則留言 :

  1. 懶人菜最岩我整架啦~~正!!
     
     
     
    [版主回覆05/12/2011 23:33:00]懶得嚟又健康, 呵呵

    回覆刪除
  2. simple yet looks very tasty, i will have a try, thx for sharing
    [版主回覆05/13/2011 20:52:00]welcome... i hope that you will like it :D

    回覆刪除
  3. *小怡怡*o既友餅出爐囉!
    快來拿吧!^^

    回覆刪除
  4. 嘩\!好靚又好味呀! 無得頂.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...